25 Kasım 2012 Pazar

HAYAL DÜNYASI :))

Kendime kızıyorum çoğu zaman bu kadar hayalperest olduğum için ama biraz düşününce biz 'Çılgın Bediş' izleyerek büyüdük ya :)) neyin kafasını yaşıyorum ki ben :)

Elbette 24 yaşıma da gelsem, 54 yaşıma da gelsem ben hala hayaller kurmaya devam edeceğim.

Hatta tek vazgeçilmez hayalim olan ve son 3 ay'a kadar düşünürken büyük keyif aldığım hayalim; FBI ajanı olmak :))) Biliyorum çoğu kişiye saçma gelir hee hee der geçer ama ben eminim ki onların da içinde yaşattığı tonca hayali vardır.

Son 3 ay'a kadar dedim, çünkü iş hayatına girdiğimden beri hayal kuramaz oldum, yorgunluktan mıdır, günün çok stresli geçişi yüzünden akşam bir hata yaptım mı gün boyunca diye düşünmem yüzünden midir bilmiyorum ama artık eski beni kaybediyorum ve bu beni çok üzüyor.

Umarım en kısa zamanda iş hayatının şu gerzek stresine alışır ve normal ben halime geri dönerim.

                                                                       Çılgın Bediş'le Büyüyen Ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder