29 Haziran 2012 Cuma

Kader'e Sığınıp, Tesadüflere Kendimi Adayasım Var!!!

Biliyorum korkakça bir kaçış bu dediğim ama şuan tek inanmak istediğim hatta sığınmak istediğim şey KADER benim...

Nedendir bilmem bende kronikleşmiş bir bahtsızlık süreci geldi gidiyor yıllardır. Tam bu sefer oldu derken hoppp bu da değil çöküşü yaşıyorum her defasında. Eee bu da bünye bir yerde, bir süre sonra depresyona bağlıyor haliyle. O yüzden fakirin ekmeği umut misali bağladım bende Kader Moduna. Eğer kader diye bir şey yoksa şayet, işte o zaman tüm insanlık hapı yuttu bence. Tüm her şeyin insanların elinde olduğunu düşünsenize, ona neden hayır dedim, buna neden gitmedim diye dövünür dururuz tüm hayatımız boyunca.

Ama şimdi ne yapıyoruz, VARDIR BİR HAYIR deyip sığınağımıza çekiliyoruz. Ve umarım cidden vardır bir HAYIRRR....


                                                                              Kader'e bel bağlayan ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder