11 Mayıs 2012 Cuma

İlk Aşkınızın İsmi

Size de oluyor mu bilemem ama ben ve çevremdekilerde mevcut olan bir sorunsaldır kendileri. İlk aşk diye nitelendirdiğiniz kişinin ismi de hep size olağan üstü gelir mi? Ben 'Emre' ismini mesela yere göğe sığdıramıyorum :) Bana göre tüm Emre'ler yakışıklıdır. Çocukluk aşkımdır kendisi, aynı zamanda hiç ortaya çıkmamış, platonik bir durumdu. O Emre'den sonra hayatıma bir, rahat 5-6 tane Emre girmiştir ciddi boyutta, hatta ikisiyle çıktım :) Ne yaparsın maksat rehberimde EMREMMMM yazsın :)

Bu isim benzerlikleri rastlantı mıdır, algıda seçicilik midir bilemem ama sadece bende olmuyor onu biliyorum. İsmin çok kullanılır olması hiçççç önemli değil, Abdurrahim bile olsa, rahat 4-5 tane giriyor hayatına ciddi anlamda bir şeyler yaşamak için. Ben anlamadım neyin nesidir bu olay.

Ama oğlum olursa ismini Emre koyacağım :) Hoş annem beni bir temiz döver (kendisi ilk aşkım olan Emre'den haberdardır ve hiç sevmezdi) böyle bir şeyi yaparsam da ne yapayım bana göre tüm Emre'ler yakışıklı oluyor. Ayrı bir havası oluyor. Tabi ki istisnalar kaideyi bozmaz ;)


                                                                       Emre ismine aşık olan ben...

4 yorum:

  1. bu yazını yeni sevgilin okumasın mümkünse:)))

    YanıtlaSil
  2. :)) Şuan öyle bir tehlike söz konusu değil ama ileride problem olmaması için bu bloğun varlığını face di, twitter dı yaymıyorum :D Hem isme aşığım ben ya :)) Yemişim kendisini :P

    YanıtlaSil
  3. la reina ha muerto ismin baya uzunmus mimin var beklerim :DD

    YanıtlaSil
  4. Çokkk teşekkür ederimm Polyanna :) Birazdan başlıcam yapmaya :) Tekrar teşekkürler. Yuppiiii bende mimlendim ki:))

    YanıtlaSil