19 Mart 2012 Pazartesi

UMUT BALONLARI...

Herkesin var mıdır bilmem ama benim umut balonlarım var, ne zaman canım sıkılsa, heyecanım tükense renkli uçan balonları düşünürüm. Onlar tekrar umut aşılar içime.

Ama bu günlerde o balonlarda yok oldu sanki. O yüzden her şeyden elimi ayağımı çektim, yazmaktan bile. Şimdi baharın gelmesi ile yavaştan geri geliyor balonlar :)

Ben bu süreç içerisinde neler yaptığımı açıklayacak olursam şayet; bol bol möö ledim. Bu reklamcılık zor işmiş vesselam projelerin içerisinde boğulduğumu hissediyorum.

Yeni reklam projemiz DenizDostu / Turmepa Ürünleri. Tabi biz hocalarımızın isteği üzerine sadece bulaşık deterjanını temel aldık. Neyse zaten tüm zamanımı bu projeye harcıyorum bir de buraya yazmayayım.

Ben hayatımda şu bir haftadır yediğim kadar abur cubur tükettiğimi hatırlamıyorum. Deli gibi nutella yiyorum, deli gibi jelibon yiyorum, cangası da cabası :))
O değilde şu CANGA nasıl bir şeydir ya, yerken kendimi kaybediyorum ve malesef bir tanesi ile doymuyorum. Buradan Eti'ye sesleniyorum, çok ama çok teşekkür ediyorum bizi CANGA gibi muhteşem bir şey ile buluşturduğunuz için. Bir de fıstık yerine antep fıstığı yapsaydınız işte o zaman tarif edilemez bir şey olacaktı ama ne yapalım buna da şükür :D

Uzun bir aradan sonra çikolata muhabbeti ile yazıma son vermek istiyorum. Bundan sonra sık sık görüşmek dileğimle :))


                                                                                   Çikolataya tapan şahıs...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder