24 Mart 2012 Cumartesi

BEN GEZMEK, GÖRMEK İSTERDİM!!!

Dünyayı gezmek, her ülkeyi görmek, en ücra şehirlere gitmek isterdim. Kimler yaşıyor, nasıl yaşıyor, ne yiyor ne içiyorlar. Nasıl aşık oluyorlar :)) tamam sonuçta onlarda insan ama örf adet gelenek görenek falan değişiyordur orada her şey. Tüm tepkimeler. Biliyorum gencim ve bunları yapmak için çok şansım var ama umudum yok. Hoş bu ara hiç bir şeye karşı umudum yokta.

Neyse ya :S beni bu konuda yazmaya iten de Avustralya'da yaşayan bir Türk arkadaşım ile biraz önce facebook'dan konuşmam. O şuan kahvaltı yapıyor, bense yatmaya hazırlanıyorum. Keşke kafama göre ben kaçar deyip yarın uçağa atladığım gibi gidebilseydim oraya. Gezip dolaşıp sonra yine dönseydim. Ne bileyim ya güzel olurdu insanın kafasına göre yaşaması. Oysa ben ne yapıyorum, yarın proje toplantısı var ona hazırlanıyorum :S

KADER!!!

                                                                                    Umutsuz olan ben...

2 yorum:

  1. Bende senin gibi düsünüyorum kafana estigi gibi git.. ama naparsin okul, is, güc derken günler birbirini kovalıyor ve bize hayal etmek kaliyor :)
    Ayrica blogun cok hosuma gitti cok cici canim güzel yazilarini bekliyorum ve Hosgeldin Blogger dünyasina :D

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım, bu arada geç cevap verdiğim için özür dilerim :( Ales sınavı için tutuştum da, İstanbul'a gidiş biletim yüksek lisans benim :( Anlayacağın yüksek puan almak zorundayım. Tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil