11 Mart 2011 Cuma

YAŞASIN!!! KAVUŞTUM SANA :)

Meğer ben sana ne kadar çok alışmışım :( Oysa ben çocukluğumdan beri yazdığım günlüğümün yerine hiç bir şey geçemez diyordum. İnsan cidden değişiyormuş. Sen olmayınca kitlendim kaldım. Ve beni, bizi bu duruma sokan zihniyetlere küfürler yağdırdım. Umarım bir daha aynı salaklığı yapmazlar.

Neyse şimdi o şahsiyetlerden bahsedip moralimi daha da bozmak istemiyorum. Şuan cafe'deyim ve Kenan Doğulu "En Kıymetlim" şarkısı çalıyor. Biraz önce o kişinin face ine girdim. Kız arkadaşıyla ismini yazmış profil ismine ve devamında normal olarak soy ismini yazmış. Canım eskisi kadar olmasa da acıdı. Anlamıyorum ben beni artık, ne istediğimi bilmiyorum, ne yapmak istediğimi bilmiyorum...

Ama içimde nedenini bilmediğim, kime olduğunu bilmediğim bir özlem var sadece...

Konuyu değiştirelim hemen :) (Yani yine kaçalım!!!)

Kent Konseyinde geçen hafta Ulusal Gençlik Parlamentosu oldu ve biz ev sahipliği yaptık. Bir o kadar yorucu geçmesine rağmen harikaydı. Harika insanlarla tanıştım, bir çok şey paylaştık. Meğer ne kadar güzel gelecek vaat eden gençliğe sahipmiş Türkiye. Bir de yaşlılarımız kızar bu gençlik nereye gidiyor der. Evet bu gençlik bir yere gidiyor ama güzel bir yere gidiyor :)

22  yaşıma geldim ve ilk kez kendi istediğim yerdeyim ve istediğim şeyleri yapıyorum. Bu yüzden yine de şükrediyorum, çok geç olmadan yolumu buldum :). Umarım bu istediğim yolda umut ettiğim şekilde yükselerek devam ederim. Her gün kendime bir şeyler katarak, kendimden emin ve umutlu bir şekilde merdivenleri tırmanabilirim...

                                                                     "GEÇ DEĞİL GENÇ" diyen ben...

1 yorum:

  1. Fikir ve ifade özgürlüğü insani bir haktır.

    Kafede oturup dinlenmek de terapidir aslında. Bir de yanında iyi bir dostun varsa zamanın nasıl geçtiğini anlayamassın bile..

    Bazı konulardan kaçınmamak gerek. İnsan iç dünyasını şekillendirmesi gerek. özlem duyduğu herşeyiyle birlikte..

    Gençlik yol ayrımında aslında. Ya onurlu bir hayatı tercih edecek,ya da sefil hayatın içinde boğulacak.

    Son cümlelerine bayıldım doğrusu.

    YanıtlaSil