20 Şubat 2011 Pazar

BU BAMBAŞKA BİR SEVGİ, ANLATAMIYORUM Kİ!!!

Kim ne derse desin, ister yensin, ister yenilsin. Ki yenildiği takım fenerbahçe gibi beş para etmez bir taraftarı ve oyuncusu olan takım bile olsa BEN AŞIĞIM BU BEŞİKTAŞ'a. Umurum da değil, kız olduğum için beni ciddiye almasalar da, içimdeki BEŞİKTAŞ aşkına, siyah beyaz aşkına inanmasalar da, söylüyorum işte EVET KIZIM, AMA BEN DE DELİ GİBİ AŞIK OLABİLİYORUM BİR TAKIMA. O yeşil sahanın üzerinde siyah beyazlı takımımı gördüğümde umurumda olmuyor ise her şey, ve her bir futbolcumuzu birbirinden ayırt edemeyecek kadar çok sevebiliyor isem (fenerbahçe'den transfer olanlar hariç), karşı takım oyuncuları tarafından sakatlandıklarında ya da düştüklerinde içimin içi acıyor ise demek ki BEN DE SEVİYORUMDUR.
Evet fenerbahçe yi de fenerbahçelileri de hiç ama hiçççççççççç sevmiyorum. Ama en çok da fenerbahçeli olup da maçını bile izlemeyip, ilk on biri bile bilmeden ben fenerbahçeliyim deyip onu orta yerde öyle salak saçma savunanlardan iki katı nefret ediyorum.
BU YÜZDEN FENERBAHÇELİ OLSUN AMA ADAM GİBİ TARAFTARI OLSUN GELSİN CANIMI YESİN.
Bugüne kadar ailem dahil kimse beni ciddiye almadı ve inanmadı bu kadar sevebileceğime bir takımı. Oysa BEŞİKTAŞ dahil tüm Türkiye ligini ve zamanım yettikçe ispanya, ingiltere, italya liglerini izleyen ben değilmişim gibi he he diyip geçmelerine ve beni bir kez bile maça götürmemelerine rağmen BEN YİNE DE SENİN ARKANDAYIM YANINDA OLAMASAM DA BEŞİKTAŞIM, KALBİM HEP SENİNLE.

                                                                BEŞİKTAŞ AŞKIYLA kavrulan ben...

3 yorum:

  1. Ben de Galatasaray'lıyım..

    YanıtlaSil
  2. Bir an beni bloktan afaroz edersin diye düşünmüştüm ama, Bereket versin senin de Galatasaraylı olduğunu öğrenmiş oldum. :))

    YanıtlaSil