23 Aralık 2010 Perşembe

How I met your mother :) Barneyyyyyyy :))

Allahım Barney e bayılıyorummmm. Ki ben sarışın sevmem ama o başka, o kadar yaramaz :) o kadar tatlı ki insan kızamıyor. Neden acaba biz kızlar hep can acıtan kişilere  aşık oluruz. Kanımızda var mazoşistlik.
Ama bu aralar sinirimi bozuyor şu ara vererek yayınlanması bu dizinin. Buradan duyurulur yapımcılara ' Zaten azıcık sürüyor bir de ayda 2 kere yayınlarsanız bu diziyi protesto edeceğim bilginiz olsun'!
En son ki bölümde kıskançlık duygusuna yer verilmiş, aslında tam da kıskançlık değil. Karşındakine bakarak kendini sorgulama bu durum. Bu dizinin bu huyunu seviyorum işte bizim kendi içimizde utanarak yaşadığımız her şeyi bağıra bağıra doğal bir şey olduğunu söylüyor. Kıskançlık doğal bir şeydir diyor. Ama tabi bu duygu kötü amaçla kullanılmadığı sürece.
Amma çok konuştum dizi hakkında. Ne yapayım o kadar çok seviyorum ki bu dizideki karakterleri sanki onlardan biriymişim gibi hissediyorum :) hatta gelecek bölümlerde Barney nin vazgeçemediği ve uğruna tüm kadınları geri çevirdiği büyük aşkı olarak gireceğim diziye :D Ne güzel olurdu ya offff :(


                                                                                Kendini bir şey sanan ben...

4 yorum:

  1. Ben de çok severim Barney'i hatta en çok onu severim :) İnternette homoseksüel olduğunu okuduğumda önce inanmadım sonra fotoğrafını gördüm erkek arkadaşıyla :) o kadar şaşırdım ki anlatamam. Hayallerini yıkmamışımdır umarım :)

    YanıtlaSil
  2. Hadi ya ciddi misin? Allahım neden ya, neden tüm yakışıklı erkekler bi çeşit :(

    YanıtlaSil
  3. Evet, ben de çok şaşırmıştım :) Hatta Neil Patrick Harris diye aratırsan google dan sevgilisi ile fotoğrafları çıkıyor hemen... Masum bi suratı var :)

    YanıtlaSil